• ۳۶۶۴۱۰۶۴ - ۰۲۵
صحاف امین: قرارداد بلندمدت با پتروشیمی جم به مرحله اجرا رسیده/ خرید اعتباری در گرو یک تاییدیه از دولت

صحاف امین: قرارداد بلندمدت با پتروشیمی جم به مرحله اجرا رسیده/ خرید اعتباری در گرو یک تاییدیه از دولت

0 دیدگاه 4 مهر 1398 چاپ خبر بازدید: 5407

روز گذشته در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، رئيس هیات مدیره و دبیرکل انجمن ملی صنایع پلیمر ایران از غرفه پتروشیمی جم بازدید کرده و جلسه‌ای نیز در غرفه این پتروشیمی برگزار نمود.

به گزارش اینپیا، روز گذشته در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، بیوک صحاف امین، رئيس هیات مدیره و فرزانه علیرضایی، دبیرکل انجمن ملی صنایع پلیمر ایران از غرفه پتروشیمی جم بازدید کردند که جلسه‌ای نیز در غرفه این پتروشیمی برگزار شد.

 

محمدرضا سعیدی- میرعامل پتروشیمی جم، مرضیه طهماسبی، رئيس دفتر توسعه صنایع تکمیلی و برخی از اعضای هیات مدیره این پتروشیمی، حاضران در جلسه با انجمن ملی بودند.

 

بیوک صحاف امین، در خصوص این جلسه به اینپیا گفت: جلسه روز گذشته در ادامه جلسه قبل بود که چند روز قبل به اتفاق تشکل‌های تخصصی صنعت پلاستیک در دفتر پتروشیمی جم برگزار نمودیم. ما در این جلسات به دنبال بهبود روابط بین صنایع پایین دستی و پتروشیمی جم به ویژه در بحث قراردادهای بلندمدت، خریدهای اعتباری و همچنین تغییر میزان درصد سود بانکی هستیم.

 

رئيس هیات مدیره انجمن ملی ادامه داد: فعلا این پتروشیمی، سود بانکی را تا یک درصد موافقت کرده و همچنین چند قرارداد با شرکت‌های زیرمجموعه تشکل‌های عضو انجمن ملی منعقد کرده است.

 

صحاف امین در ادامه، درخواست این پتروشیمی از دولت را توضیح داد: در جلسه روز گذشته مدیران این پتروشیمی تاکید کردند در بحث تامین خوراک نیازمند این هستند که هزینه خوراک را با تاخیر زمانی یک ماهه پرداخت نماید تا قادر باشند به صورت اعتباری به صنایع پایین دستی، محصول ارائه نمایند.

 

وی در پایان گفت: بحث دیگری که مطرح کردیم گریدهای جدیدی هستند که صنایع نیاز دارند اما پتروشیمی‌ها تولید نمی‌کنند. موارد دیگری نیز مثل تولید مداوم و جلوگیری از کمبود مواد برخی گریدها، از بحث‌هایی بود که مطرح شد.

 

 

 

 


متن کامل در: http://inpia.ir/shownews/11550

0 دیدگاه